جمعه, 10 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ 
  • تعداد بازدید : 445
اقدامات شهرداری در ایام نوروز 98

مجموعه اقدامات و عملکرد شهرداری جورقان در استقبال از بهار و ایام نوروز 1398

  1. هماهنگی و همکاری با سازمان محترم هلال احمر در خصوص استقرار سه عدد کانکس امدادی به همراه خدرو امدادی در پارک غدیر به عنوان ورودی شهر جورقان و همدان جهت رفاه حال مسافران و گردشگران.
  2. هماهنگی و همکاری با داره کل آموزش و پرورش در خصوص استقرار یک عدد کانکس راهنمای مسافران و گردشگران جهت ثبت نامو اسکان آنان در مدارس سطح شهر جورقان و همدان .
  3. نصب المانها و نمادهای نوروزی در ورودی شهر جورقان
  4. رنگ آمیزی و زیباسازی جداول مسیر ورودی مسافران در جاده تهران
  5. نصب بنرهای تبریک نوروزی در ورودی شهر و سطح شهر جورقان
  6. آماده سازی فضای پارک غدیر تعمیر و تجهیز سرویسهای بهداشتی پارک و نظافت کامل و مستمر محیط پارک و سرویسها به صورت روزانه .
  7. کاشت گلهای زینتی فصلی در ورودی شهر و پارک غدیر و همچنین فضاهای سبز داخل شهر جورقان شامل بوستان مادر و اطراف مسجد و میدان امام .
  8. تجهیز و آماده نگه داشتن نمازخانه پارک غدیر به طور شبانه روزی جهت استراحت و اسکان اضطراری مسافران و گردشگران .
  9. پاکسازی و تنظیف معابر وردوی و سطح شهر به طور روزانه و مستمر .
  10. تشکیل شیفت نوروزی و حضور مستمر کارکنان شهرداری در تمام ایام تعطیلات نوروزی و سرکشی از سطح شهر و انجام هماهنگی های لازم .
  11. استقبال ، اسکان و پذیرایی از اردوهای راهیان نور در مساجد سطح شهر جورقان که حدود 18 اتوبوس بودند با همکاری نماینده محترم هلال احمر در شهر جورقان .
  12. آمادگی در برابر حوادث احتمالی در ایام بارندگی های اخیر در جهت رفع آب گرفتگی های معابر سطح شهر  ومقابله با ورود سیلابها به داخل شهر جورقان و همچنین برفروبی معابر پس از بارندگی ها
روابط عمومی شهرداری جورقان



امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0